donderdag 28 mei 2020

De deestas

Aan de hand van een tutorial op you tube heb ik een tas gehaakt. Het is de Deestas en is een ontwerp van Vonnes Creaties. De tas heb ik gehaakt met het Eva garen van de Wibra op nld. 4,5.
Ik vind het zo'n leuk patroon, dat ik inmiddels met een tweede tas ben begonnen. Dit keer haak ik hem van Royal Batik garen van de Zeeman, ook weer op nld. 4,5. Dit keer heb ik een theedoek in een bijpassende kleur gekocht waarmee ik de tas wil gaan voeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten