Alhoewel, ik bedoel bij hergebruik de materialen van een sieraad hergebruiken.
Zo heb ik ondertussen heel wat kettingen liggen, die om wat voor reden dan ook niet meer gedragen worden. Men geeft die aan mij, of ik neem het over voor een klein bedrag voor in een spaarpot, met daar dan de opmerking bij: kijk maar of je er iets moois van kunt maken. En dat vind ik dus een leuke uitdaging.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten